fredag den 23. januar 2015

Skriv det med korssting... #2


Så er næste broderi allerede lavet. Dette billede er givet i gave til min kære veninde, som jeg ved vil glæde sig over hele tiden at blive mindet om dette.

Jeg har nu fået sagt op! Mit sikre og faste job, som lærer er er ved at være ved sin ende. Det er en vild følelse at slippe "det hele" og så se hvad der kommer ud af det.
Jeg er super glad for alle de søde kommentar fra mine kollegaer, der forstår og også er ked af at undvære mig.  En sagde, at det eneste sted man ikke kan erstattes er ens familie... Så fint! og rigtigt.

Jeg skal til at gøre mere af det der gør mig glad - så jeg igen kan være en mere nærværende og glad mor og kone. Det bliver skønt!

2 kommentarer:

  1. Der er da vist ingen tvivl om, at det er et tab for kollegerne og for skolen, at du rejser. God vind.

    SvarSlet
  2. Sikke mange smukke ting du er kreativ med her på bloggen :-)
    Forstår godt du slipper lærer gerningen, det er blevet en svær en at danse med.
    Vi lever jo kun en gang, så....................
    God weekend og værn og dig selv og dine kære.

    SvarSlet