fredag den 17. august 2012

Hæklet skjuler


Jeg er en af dem, som synes det ser rigtig godt ud med glas, beholder, krukker og andre former for skjuler til hverdagens ting. Det er både til mel, sukker, pasta, løg, kaffe, te, vat, ørerensere og jeg kunne blive ved. Men samtidig synes jeg også, at det kan være lidt omsonst at rykke så meget rundt på ting, man alligevel bruger forholdsvis hurtigt. Nå, men det korte af det lange er - jeg har hæklet en skjuler til vores ørerensere. Dvs. jeg skal ikke flytte dem fra en beholder til en anden, bare så det kan se godt ud. Dette fungerer ret godt synes jeg. Den købte bøtte bliver bare puttet i skjuleren - slut prut!

1 kommentar:

  1. Det er tit de mest enkelte ting der kan gøre noget så kedeligt som ørerensere spændende, det ser i hvert fald godt ud :)

    SvarSlet