onsdag den 25. februar 2015

Forklæder til enhver situation

Jeg har de sidste dage fået syet en håndfuld forklæder til forskellige situationer.
Først havde min mand bedt om et til køkkenet, og da der var nok tekstilvoksdug til et ekstra, fik svigerfar også et. Begge blev meget glade :-)

Så kom der et ønske fra min ene sløjd-kollega, så han ikke blev så nusset af at undervise. Til dem som ikke ved det, så bliver man faktisk ret beskidt, når man befinder sig i et sløjdlokale.

Det ønske ville jeg selvfølgelig gerne imødekomme, men ikke uden at give det et lille tvist.
Begge mine meget "mandlige" kollegaer laver jævnligt sjov med mine evner indenfor håndarbejde og    det ville jeg så gerne have at de fik glæde af. 

Det blev til to forklæder med henholdsvis guld og sølv kantebånd, samt broderet navne med guld og sølvtråd. Ha ha... så kan I lære det!

To godt tilfredse sløjdkollegaer.

1 kommentar: