søndag den 22. juni 2014

Kreativitet i børnehøjde

Min dejlige dreng har sammen med en ven brugt et par gode timer på at bygge, finde på, tape sammen, skære og SPRAYMALE.... en robot!
Jeg er ikke en af de forældre, som behøver at stå ved siden af mine børn, når de finder på. Processen synes jeg om nogle er SÅ vigtig og hvor galt kan det gå?

Øhhh... Rasmus har ofte set mig spraymale ting og den havde han da lige fanget - Robotten skulle da lige have farve. Som I kan se er der også lagt papir under robotten, men ikke et af de store OG oven på vores havebord... 
Hmm.... Ikke så godt! Men det kan man da ikke blive sur over, nu han er så kreativ og kan tænke selv, vel? :-)


4 kommentarer:

  1. Nej ikke sur ...men måske lidt ærgelig ;) håber det kan slibes af - ellers må bordet jo have en gang spray over det hele :)

    SvarSlet
  2. åhhh nej... Så skal bordet ordnes.. men herligt med kreative børn..

    SvarSlet
  3. uh ja jeg var nu altså blevet sur, men ok herhjemme bruges ordene ofte - dækserviet, tegneunderlag--- HUSK nu det tegneunderlag - tror han er lidt træt af mig haha :)
    Men kreativ det er de må man sige, dejligt :)

    SvarSlet
  4. Skønt at han huskede at lægge papir under��

    SvarSlet