fredag den 18. oktober 2013

Diamanter

Jeg er blevet optaget af diamanter, i forskellige afskygninger. Ind til vidre er det blevet til foldet diamanter og et enkelt billede af en diamant. Synes faconen er SÅ smuk! 
En veninde og jeg har brugt en eftermiddag, over en kop kaffe eller to, med at folde papir. 
Det gjalt lige om at knække koden, eller den DIY vi har fundet her på bloggen. Jeg laver en DIY til jer, og lægger her på bloggen.


Jeg har pyntet nogle aif diamanterne med en eller to perler. Nu skal du bare hænge frit fra væggen, men skal lige finde den rigtige plads.

Billedet er jeg helt vildt med. Baggrunden er silkepapir fra Ferm Living (var med i pakken med ting jeg har købt fra dem). De farvede firkanter er papir fra farvehandleren. Jeg skulle forbi Beckmans og købe noget kobberspray, og tillod mig at tage "et par" papirfarveprøver med hjem. Ud af disse farveprøver har jeg skåret trekanter og sat på baggrunden.


Et par af diamanterne tæt på. Smukke fold og former! Så enkelt og rent.

En i neonorange. Kan desværre ikke ses på billedet. Ret wauu... i farven.


OG.... så skal I da også lige se første forsøg - dette er dog efter et mindre udbrud fra min side, fik den til at krølle lidt mere :-(. Tålmodighed er en dyd, og jeg evner den ikke altid. 



2 kommentarer:

  1. Fine fine sager - jeg har også foldet diamanter - de er meget dekorative, inden det går løs med julepynt.

    SvarSlet
  2. Haha, fedt med det sidste billede. Jeg bliver også nogle gange lidt hidsig hvis ikke helt det vil som jeg vil. Men de andre diamanter er blevet super flotte!

    SvarSlet