lørdag den 18. maj 2013

Sommer, sol og strik


Så er den her... sommeren. Et par timer på terrassen med et glas koldt asti og strikketøjet. 
Det er da ret godt!
Som man nok godt kan fornemme, så er stikketøjet ikke en lækker sommer bluse, som jeg er i gang med. Næ-nej, det er såmænd en uldbluse jeg startede på sidst sommer. Det går som sædvanligt ikke så hurtigt her, men jeg er sikker på at den bliver lækker :-) Det er det samme HVER GANG - jeg bliver grebet af ideen og får købt garn, gået igang og så sker der ligesom ikke så meget mere, i en rum tid. Utroligt! 
Nu håber jeg selvfølgelig bare at den passer, for der mangler KUN et halvt ærme. 

3 kommentarer:

  1. Uh, det ser spændende ud. Glæder mig til, at se det endelige resultat! :D

    Kh
    /Christina

    SvarSlet
  2. Det er skønt med sommervejr. Og strik på terrassen, - så kan det ikke blive bedre :)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor jeg kender det med, at de store projekter kommer til at strække sig over lang tid! Et halvt ærme, så er du snart "i mål" - og så har du jo en lækker uldbluse, når efteråret kommer :-)
    Det ser bare super hyggeligt ud med strik, asti og bare afslapning.

    SvarSlet