tirsdag den 13. november 2012

Hjemmelavet julekort med masking tape


Hvert år kommer det lige pludseligt - ja, julen og forberedelsen til.højtiden. Jeg plejer at være bevidst om det, tænke over alle de ting jeg gerne vil lave, og så alligevel får jeg bare ikke lavet alt det jeg gerne vil.
Og det er især julekortene. Det at sende personlige kort er ved at være en uddød diciplin i min generation. De fleste sender blot en kort sms, som skal stå istedet for et personligt kort - som vi ikke lige fik lavet, skrevet og postet... Men vi skal ikke undervurder det at få en personlig hilsen.

I ÅR SKAL DET VÆRE ANDERLEDES - det er i hvert fald tanken - så jeg har fået lavet de julekort, jeg gerne vil sende i år. Det blev til tre forskellige slags lavet med masking tape.Tapen er med små hvide hjerter. Derudover har jeg tegnet og skrevet, for at færdiggøre motiverne.
Så enkelt kan det gøres.

Nu skal de blot skrives og gøres klar til at blive postet - og det bliver de i år!

3 kommentarer:

  1. Det er så dejligt at få et håndskrevet julekort :) De er så flotte dine kort :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine, super fed idé :)
    For mig er julekort også bare et must, sender et par hvert år, for det er simpelthen så hyggeligt. Dog er det et par år siden jeg selv har modtaget et :s

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogen fine og simple julekort

    SvarSlet