lørdag den 9. juni 2012

Hæklede skrubbesvampe

 Jeg har meget længe ville have en ansigtsskrub, og prøvet mange forskellige mærker - både de dyre og billige. Men ingen af dem synes jeg har "kunne mærkes". Tidligere havde Clinique en skøn en med menthol i, men den findes desværre ikke længere, så har Biotherm haft en krobsscrub, som også var fantastisk -men heller ikke den er længere. Efter min mening er mange ansigtsscrub så finkornet, at det kan være lige meget, med mindre man skrubber meget lang tid. Så den sidste lange tid har ansigtet lige fået en tur med min store grove kropshandske, og som gammel materialist, ved jeg, at det måske er lige voldsomt nok for huden.
DERFOR har jeg selv hæklet et par skrubbesvampe til ansigtet.
Jeg har taget noget af mit snor til haven - hæklet det til to runde stykker og hæklet en strop på bagsiden så den er til at holde på. Der er to af dem, så begge hænder kan være i gang samtidig og det ikke kommer til at tage for lang tid. En hurtig, billig og nem løsning - som virker lige som den skal.

1 kommentar: