lørdag den 16. juni 2012

Billedsyning


Jeg har nogle gamle smukke kort liggende - det er motiver tegnet med pen fra Fanø. Dem som har fulgt med mig på bloggen i mange år, ved at denne ø har en stor betydning for mig. Alle mine sommerferier, som barn og ung, tilbragte jeg på øen, med min familie.
Jeg fandt et af disse kort frem i dag, og det manglede ligesom noget... noget personligt: Det blev til frisyning på maskine, for at give træet lidt farve, samt græsset. Kanten blev hullet og fyldt med hækling i sort bomuldsgarn. Synes det er blevet super skønt... - min kære mor fik det.

3 kommentarer:

  1. Super god ide´ :)

    Kh Lena (MorsTankeblog)

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot! Det giver nærmest liv til kortet på en rigtig god måde, hvor du har "malet" med tråden.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails