mandag den 28. november 2011

Glansbilledeophæng


Glansbilledeophæng

Da jeg var barn, mindes jeg disse skønne, fine og helt specielle ophæng, som var på vores juletræ. I mine øjen var de magiske og helt specielle. Den oplevelse har jeg stadig, når jeg se på dem.
Det var min mormor som havde lavet dem, og det har taget mig ca. 10 år at få lavet nogle som holder. Ved ikke hvad jeg har gjort galt, men nu er det lykkedes, og jeg er lykkelig...

Jeg har lavet en DIY til jer - det er en skøn ting at lave med sine børn.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DIY
-glansbilledeophæng

Du skal bruge: flormelis, æggehvide, eddike, glansbilleder, glimmer og en frostpose.

Bland æggehvide, flormelis og tre dryp eddike til en sej masse. 
Put det i en frostpose og klip et lille hul i det ene hjørne.
Læg glansbillederne på et stykke bagepapir
Lav nu en fin kant rundt på glansbilledet og drys med glimmer.
Lad dem tørre i et par dage. Sy en tråd i, så de kan hænge.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar