torsdag den 30. december 2010

I laveste gear...

Jeg er nu i laveste gear, på den gode måde. At holde ferie er og bliver min spidskompetence :-). Jeg har en fantastisk ro og dagene bliver fyldt med få hyggelige ting. I går aftes sad jeg og syede til kl. 2.00, jeg kunne godt være blevet ved, men der er jo også en dag i dag. Jeg nåede et FLOW i syningen, hvor det bare køre. Skønt! Det er sidste dag, i min ferie, hvor jeg kan sy, hækle og læse lige så meget jeg vil. Og jeg prøver ikke at fokusere på tiden, men vil nyde den i stedet. Kan være lidt svært, kender I det?
Dagene efter nytår står den på arbejde, dvs. forberedelse af nye uv. forløb og så ligger der også lige 21 md-opgaver, som jeg skal have taget hul på. Jeg ved det bliver ok, når jeg først er kommet i gang, meeeen...

Mit hækletøj pt. Det skal blive til et stort farverigt og dejligt tørklæde/sjal.

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig halsduk du håller på och virkar på.... Tack för din goa kommentar inne hos mig! Gott Nytt År till dig med ;-)

    Kraam Lotten

    SvarSlet
  2. Superflot halstørklde, glæder mig til at se det færdigt. Du ønskes fortsat nogle gode feriedage, utroligt som sådanne dage kan hensætte en i vegetativ tilstand :0)

    SvarSlet
  3. Det er SÅ skønt at have ferie. Tænk, at det snart er slut. Jeg har startet lidt på at forberede i dag, men jeg kan mærke, at det har jeg slet ikke lyst til. Jeg trækker den til lørdag.

    SvarSlet
  4. Det bliver et skønt tørklæde med lidt snigende forårsfornemmelser med de milde pasteller ind imellem

    SvarSlet