onsdag den 24. november 2010

Bare en blomst

Jeg har været til foredrag, på mit arbejde i dag, og jeg fungerer bedst hvis jeg samtidig med at lytte også laver noget. For tre timer kan være rigtig længe, især hvis man ikke synes det er det mest spændende, en triviel foredragsholder eller hvis pointer og område ikke helt rammer plet. Det var en af disse oplæg jeg hørt i dag. Men det blev til lidt hygge hækling - ingen plan, bare derud af. En af resultaterne blev denne blomst, skøn i sin enkelthed.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sød.
    Kender det godt, man sidder og tænker på alt andet end det som foredragsholderen står og siger, vil også helst lave noget imens.

    SvarSlet
  2. Den er så fin. Der er ikke rigtig tradition på mit job for at sidde og nørkle ved møder. Jeg tror ikke, det vil blive set på med milde øjne. Hvorfor ved jeg ikke, men det tror jeg bare ikke. Det kunne ellers være rart ind imellem.

    SvarSlet
  3. Hej Eva
    Kender det godt. Nogle mener at vi ikke kan to ting på en gang, samtidig med at "de" mener at det er mangel på respekt... Det skal så siges, at dette var et foredrag. Dvs. vi var 80 der lyttede, og ikke et møde med færre og hvor man umiddelbart skal deltage :-) Men tænker at det også var det du mente.

    SvarSlet