søndag den 4. juli 2010

Hæklet lampeskærm

Jeg bliver lige nød til at vise jer dette.
Jeg har sat mig for at gøre min ellers skønne lampe skønnere. Dvs. jeg vil hækle en ny lampeskærm til den, af farmorfirkanter. Jeg er godt i gang som I kan se. Selvfølgelig er jeg super utålmodig, så inden jeg har hæklet færdig, har jeg syet nogle af dem sammen. Som I kan se mangler jeg også at hæfte ender på alle firkanterne. Så arbejdsprocessen går aldrig lige efter bogen.
Hvis jeg ellers havde tid nu, ville jeg heller end gerne bruge de næste mange timer på at lave den færdig. MEN... vi tager på ferie her til aften, og jeg har lige en kæmpe bunke vasketøj, jeg skal finde hoved og hale i, samt mangler lige at pakke det hele til os alle. Har dog en plan om, at jeg kan nå en del hækleri på den tyske motorvej samt mens vi er i Frankrig.

3 kommentarer:

  1. God ferie!

    Glæder mig til at se det færdige resultat..

    SvarSlet
  2. Det ser lovende ud :-) Glæder mig til den færdig :-) Ha' en dejlig ferie!

    SvarSlet
  3. Den skal nok blive super flot... skynd dig at hækle de sidste :)

    SvarSlet