mandag den 2. februar 2015

Freestyle LEGO

Jeg bliver nogle gange grebet af at lege med LEGO - dette på opfordring fra mine drengen. De kommer ofte med et ønske om en slags hus og så går mor her igang.
Vi har en hel balje med legoklodser. Det er lego fra min og min brors barndom og en masse lego som drengene har fået (og nu ligger i 1000 stykker). Det er ærgerligt at noget af det drengene har fået er gået itu, og ikke lige til at samle igen, da mange brikke er "væk". MEN der er også fantastisk for fantasien, for der bliver jævnligt bygget og fundet på nye og spændende ting.

Jeg holder mig, som skrivet hovedsagligt til huse, haver og nu også garager :-) 
Mine drenge er overbevist om at hvis jeg sender mit design til LEGO, så bliver den sat i produktion... aarrrgghhh... det tror jeg nu ikke. Men en fin erkendelse af mine evner, fra drengen.

I skal da ikke gå glip af min kreation i lego ;-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar