fredag den 11. december 2015

Smykker i lange baner

Jeg har været lidt fraværende her på bloggen de sidste måneder. Det skyldes flere ting. Først at jeg har fokuseret på "den virkelige verden" og så har jeg brugt en del tid på at starte mit lille smykkefirma op. Jeg laver håndlavede sterling sølvsmykker, som jeg vist har skrevet lidt om før. 

Jeg har været på et par julemarkeder og det ene var på Næsbyholm Slot. Smukke omgivelser at være i og fint besøgt. Næste weekend tager jeg til Vesterbro i københavn, hvor jeg bliver en del af Designer Space julemarked.
Kan du lide enkle og stilrene smykke så kig forbi min web-shop www.annedorthe.dk



Sølvørering (to størrelse) med 22 karat bladguld
Dråbeformetterling sølv ørering i perletråd



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails