søndag den 2. august 2015

Strammer skoene?

Kreativt... innovativt... eller bare en god ide?

Jeg har ikke fundet på den, men fået den viderfortalt og har med det samme afprøvet den.
Jeg har disse flotte Billi Bi stiletter, som (hvis jeg skal være ærlig) strammer en smule om tæerne.
Det med at gå sko til plejer at virke, men nu er det ikke så ofte jeg bruger disse sko. Det er mere til specielle lejligheder, såsom bryllup og lign.

De skal på her om en uges tid, så det er det helt rigtige tidspunkt at afprøve ideen.
Jeg har fyldt vand i et par frostposer og bundet knude på dem. Derefter er de puttet ned i skoene og sat i fryseren. Når vand fryser udvider det sig, og skoene bliver presset af det frosne vand. Der er derfor et konstant pres på mine fine sko, og måske udvider de sig på den måde.

Smart ik? 
Jeg synes, efter at de er tøet op igen, og jeg har prøvet skoene at det er blevet bedre.


3 kommentarer:

  1. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails