tirsdag den 26. maj 2015

Retro i haven

 Genbrug kan blive guld med tiden

Jeg har disse skønne og fantastiske gamle zinkspande og store fad. Dem alle har jeg fra min farmor, som desværre ikke lever længere. Jeg spottede dem engang i midten af 90'erne. Fik endda min søde farmor til at hente det store fad tilbage fra storskrald, hvor det ellers ville have endt sine dage.

Stolen er også original, lettere medtaget af tidens brug, vind og vejr. Den har stået opmagasineret hos min mor i mindst 15 år. 

Men nu kommer min samlertrang, fornemmelse for "det gode" og personlige i den grad til sin ret. Dette sted i haven bliver solfyldt sidst på eftermiddagen, og perfekt til en kaffepause.


1 kommentar:

  1. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails