onsdag den 15. april 2015

Iværksætter, chef og smykkedesigner

Jeg er rigtig godt igang med arbejdet i mit nye firma SIMPLE.

Jeg er blevet min egen chef og smykkedesigner - og jeg elsker det!

Alle smykkerne er i sølv 925 og håndlavet. 
De er alle helt specielle og lavet med et stort engagement fra min side.

Jeg er ved at få lavet en hjemmeside og facebookside med alle mine smykker, men den må I vente lidt med at se. Indtil da kan I få nogle "smagsprøver" her på siden.

Mine yndlingsøreringe - 400 kr.

Ringe med "prikker"
- enkelt 150 kr.
- ring med små prikker 350 kr. (justerbar i størrelsen)
- ring med store prikker 450 kr. (justerbar i størrelsen)

Spiralringe med "prikker"
- 180 kr., 200 kr. og 220 kr. (justerbar i størrelsen)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails