søndag den 4. januar 2015

Sparebøsse fra 70'erne

Kan I huske denne sparebøsse??
Jeg fandt den i genbrugen og måtte eje den. Den er fyldt med minder fra min barndom. Kan ikke huske hvilken bank den "tilhørte", men det var og er plastic i sin forholdsvise start og designets enkelthed og tydelige farve holder stadig.


Jeg har blot givet den en ny manke, da den gamle og originale var en smule nusset.
Synes selv den er blevet en tand mere nutidig, med dens retrostil.
Nu gælder det blot om at fylde den op, og så skal kniven frem... for der er ingen nøgle med!





2 kommentarer:

  1. Diskontobanken havde dem. Havde selv en i rød som desværre for længst er gået tabt.
    mvh Christina

    SvarSlet
  2. Hej Christina - lyder som et bud. Men jeg har fået endnu et tip og det er forstædernes bank! Har de måske noget med hinanden at gøre?? Jeg ved det ikke, men skøn er den. Tak for input.
    God søndag AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails