tirsdag den 16. september 2014

Nyt på væggen...


VISSE VASSE - har lavet en masse fantastiske plakater over storbyer og Danmark. 

De har lavet flest til danske byer og Danmark. Derudover har de en lille køkkenbilleder og lign.
Jeg blev helt forelsket i dem, første gang jeg så motiverne, layoutet og ikke mindst farverne. De er perfekte til min stue og det vi omgiver os med.

Nu hænger de smukt omkring vores spisebord i tre store Ikea rammer, som før indeholdte abstrakte plakattryk af farverige malerier.
Kan virkelig godt lide den grafiske stringens og de valgte motiver, som er så enkle og indholdsrige i udtrykket og beskæringen. 
Jeg har valgt Dronning Louisesbro/Nørrebro, Trianglen/Østerbro og Storebæltsbroen. Det er alle steder som har en betydning for mig,  og på den måde får de også værdi.



Altid dejligt med noget skønt at kigge på ! www.vissevasse.biz

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails