søndag den 31. august 2014

Sølvsmykker


Så har jeg kastet mig over sølvarbejdet...
Jeg har arbejdet med sølv en del år, i sølvværksted hos min svigermor. Nu er der lavet værksted hjemme hos mig, og hvor jeg elsker at formgive i sølv.

Såå... skal du give en personlig gave, måske til en som har alt! 
Skal du give noget helt specielt, eller vil du selv have lidt lækkert, så kan du finde det her!

Alle smykkerne er lavet i sølv 925, ørestikkerne er også sølv. Enkelte smykker er belagt med bladguld og andre oxyderet.

Ørestikker med bladguld eller oxyderet (har også helt i sølv)
Små 175 kr.  Store 250 kr.

 Ørestikker sølv eller oxydret
250 kr.


 Ørestikker sølv eller oxyderet
350 kr.

Ørestikker 
300 kr.
 Ørestikker
300 kr.

Send mig en mail: adjohansen@msn.com


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails