tirsdag den 29. juli 2014

Lidt nyt, brugt og hjemmelavet...

Jeg har fået shinet stuen lidt op
Dvs. ændret på indhold og udseende, bare fordi jeg havde lyst.

Et par af vores store møbler er solgt og jeg har impulskøbt denne skønne cremefarvet (den er ikke lyserød) lænestol. Fandt den i genbrugen, hvor den lige var ankommet.
Det er skøn at se på, man sidder SÅ godt i den, afslappet uden af hænge, og så er den pletfri.
Bordet ved siden af er også fra genbrugen.
Super godt køb - hvis I spørger mig.

Sofaen trængte derefter til lidt nydt. Det blev til et par timer ved symaskinen og vupti, så var der nye puder. Det hele passer sammen uden af matche for meget.

Elsker når ting ser pæne ud - det er en fryd for mit æstetiske øje.

1 kommentar:

  1. Elsker din sammensætning af puderne i sofaen :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails