søndag den 1. juni 2014

Havens billeder

 Jeg er endnu engang blevet inspireret af et opslag på pinterest. Dog i en noget anden udgave. Lidt for pæn synes jeg. I min have har vi naboens carports væg, som en del af haven, og på trods af at jeg har plantet efeu og prøvet at lade andet vokse sig højt og tæt, kan muren stadig ses.
Længe har jeg funderet over hvad jeg kunne gøre, for at skabe et hyggeligt "rum" og det er ved at tage form synes jeg.
Jeg fandt tre gamle slidte brædder i vores skur (de har ligget der længe inden vi fly ttede ind) og fik optegnet nogle ord på. Derefter gik jeg på jagt i min mands skruer, og tog kun dem som han helt sikkert ikke kommer til at mangle - håber jeg!, købte en rulle hvid murersnor i Jem og Fix og fandt skruemaskinen frem. Jeg brugte skruer og ikke søm, for dem havde vi ingen af.
Så blev der skruet og trukket snor...
Nyder allerede synet fra min teresse og stue.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails