torsdag den 29. maj 2014

Strikket cardigan

Det er så dejlig, at min mor rigtig gerne vil holdes i gang med noget strikketøj. Og så er det ret heldigt for mig, at jeg har "rest-garn". Faktisk en del, som nok ikke kan gå ind under betegnelsen "rest-garn".
Min mor vil bare gerne have en opskrift og noget garn i en pose, og Vupti! tilbage kommer der en ene lækre strikket ting efter den anden. Tusind tak mor!

Jeg har tidligere vist en kjole i den samme farve som denne cardigan. Det var den første ting.
Nu, som I kan se, har jeg lige fået denne skønne karryfarvet cardigan, som bare sidder perfekt. Min mor siger, at det er en simpel opskrift, som jeg gerne vil dele med jer - hvis I er interesseret.
Det næste strikke projekt er allerede sat i gang - en petroliumsfarvet poncho, i uldgarn.




12 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot! Jeg er meget interesseret i opskriften

    SvarSlet
  2. Super flot...ville også gerne have fat i opskriften, til når jeg begynder med ting til mig selv...trænet af alle babyprojekterne.

    SvarSlet
  3. Hvor er den flot og sidder hammer flot på dig:) dejligt din mor vil:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. Vildt flot. Den viljjeg også gerne have opskriften på. Vildt flot farve

    SvarSlet
  5. Superfin trøje - også gerne opskrift til mig!

    SvarSlet
  6. Hvor er det skønt at din mor holder sig igang ved strik - og en stor fordel for jer når der falder noget af. Fin måde at få brugt 'rester' på ;o) . Også jeg vil mægtig gerne have opskriften :o)

    SvarSlet
  7. Jeg vil også gerne have opskriften den er vildt flot :)

    Kan mailes på helle.vild1@gmail.com

    På forhand tak og god dag

    Helle

    SvarSlet
  8. Kære alle - dejligt at I også synes den er flot. Jeg har nu lagt opskriften på forsiden - tryk på billede for link til opskriften. Skriv endelig hvis det ikke virker, og så god strikkelyst.
    AD

    SvarSlet
  9. Hvor er den super flot, jeg vil også gerne bede om opskriften, jeg kan ikke få et link frem ved at klikke på billeder, vil du være sød og sende den på sonsmor@yahoo.com.

    På forhånd tusind tak :-)
    Vh
    Charlotte

    SvarSlet
  10. Kan ikke få opskriften frem...kan du sende den til mig? :-)
    ditte007@yahoo.dk
    Tusind tak - den er super flot!!

    SvarSlet
  11. og også meget gerne til mig! sidselsh@hotmail.com
    Den er virkelig flot. tusind tak fordi du vil dele opskriften :)
    Hilsen Sidsel

    SvarSlet
  12. Den klæder dig så godt, elsker gul = fed farve:-) det er godt håndværk👍 jeg vil også gerne bede om opskriften, den er da så flot 👍😊

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails