søndag den 25. maj 2014

Nyt liv til de gamle havemøbler

Disse skønne havemøbler har jeg haft i mange år, og de har været elsket af mig, sat på loftrummet, været pink og sort, stået i hjørnet af haven og været tæt på at blive smidt ud... men jeg har nok altid vidst, at det skulle de ikke.  

Nu har jeg kigget på dem med "nye" øjne, og med et par dåser hvid spraymaling, er de blevet SÅ fine.

Fra at være kedelige og ikke synlige i haven - er de nu smukke og "rene" i farven. 
Bænken gik fra sort og mat, til hvid glans. Stolen kom med fra loftet, blev forvandlet fra pink til hvid glans.

Nu skal jeg bare have skåret et par plader ud til bund, og syet et par hynder til. 


Rasmus blev lige inspireret af mor, og har sprayet en af sine biler hvide - så fint!


1 kommentar:

  1. God du ikke smed dem ud.
    Det er da nogle skønne stole.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails