fredag den 4. april 2014

Jeg har været i smykkeværkstedet

Jeg har fået lavet en håndfuld nye smykker - efter en kreativ weekend hos svigermor, i hendes sølvværksted.

Det var lige hvad jeg trængte til - både at bruge en weekend på at lave smykker og nogle nye smykker. Men det sidste kan man vel altid.
Jeg har selv fundet på, og er ret vild med resultaterne.
Om en md. har jeg aftalt at tage på endnu en smykkeweekend, denne gang med en god veninde.
Det bliver fantastisk!

Bare mig!
Oxyderet sølvringe hængende i neonsnor. De kan altid flyttes til sort snor eller sølvsnor.


Øreringe der passer til og en simpel og let ring at have på. 
Den har siddet på min hånd lige siden jeg lavede den. 



Jeg har også arbejdet i kobber og det er "det nye sorte". Jeg har lavet et lille byggesæt af øreringe, som kan ses overnfor. Øverste billede til venstre er blot en ørering, det samme er nederste til venstre. De to billeder til højre der er en løs plade, sat i ørestikken, men bagved øreflippen. Det er med til at give en anden effekt. Jeg har lavet dem i to størrelser. Så kan man sætte øreringene sammen på et utal af måder. Lidt smart!


 Sidst men ikke mindst har jeg lavet en stor rund lækker ring til mine kobberøreringe. Enkel og effekatfuld, og lidt 70'er-agtig. Jeg elsker den.

Nu skal jeg bare finde på flere uundværlige smykker, til næste hygge weekend kursus.


1 kommentar:

  1. Sikke nogle lækre smykker! :-) Er især vild med halskæden! Hvem der bare havde et sølvværksted ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails