tirsdag den 25. marts 2014

Se min (strikkede) kjole, den er gul som...

Jeg har for længe siden købt dette skønne karryfarvet bomuldsgarn i Søsterne Grenes, og som de fleste nok kender til, så er det aldrig rigtig blevet til noget. INDTIL min kære mor, spurgte om hun ikke skulle strikke noget for mig. Oh - ja tak! Jeg fandt mønsteret på denne lækre korte kjole, og vupti så har min mor lige strikket den til mig. Fantastisk.
Nu mangler jeg bare lige selv at hæklen en kant i halsen og hæfte et par tråde, men det kan jeg nok godt lige klare. Den kan bruges både med stramme bukser under, og med strømper og underkjole. 
Jeg viser et billede med den på, når jeg lige har fået lavet det sidste.

Som bonus var der stadig en del garnnøgler tilbage. Havde købt rigeligt, "man skal aldrig gå ned på garn"... Og nu er min søde mor så igang med at strikke en cardigan til mig - det er da bare super!

Tak mor :-)



3 kommentarer:

  1. Den ser bare rigtig lækker ud :o)
    Dejlig her til Sommer.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den bare blevet flot. Super lækkert lige at have en mor der lige kan strikke sådan en kjole.

    SvarSlet
  3. Find trails near Lihue, Kauai Hawaii hermes outlet, including Lihue, Kauai parks, Lihue fendi outlet, Kauai walks and Lihue, Kauai bike paths.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails