mandag den 17. marts 2014

Overspringshandlinger af den lækre slags



 Jeg "kom til" at bage, bage og bage i dag. Det var egentligt ikke planlagt og dermed endnu mere skønt.

Trængte lige til at lave noget, som ikke krævede min stillingtagen og uden at det var en opgave med et forventet mål.






Det blev til en del...
Saltede mandler - har aldrig prøvet det og fandt så lige en opskrift.
De smager bare godt!

 Mini muffins med banan og kokos.
Små og fine, og lette at lave.

Kokostoppe med smeltechokolade i bunden.
Det er altid et hit, og igen simple at lave.

Min kære veninde og nabo skulle selvfølgelig også have glæde af, at jeg bagte til den store guldmedalje (ikke helt, men bare mere end vi selv kan og burde spise).

De blev modtaget med kyshånd - dejligt at kunne glæde uventet.
 Jeg havde selvfølgelig også liiiiige lavet små flag til kagerne. Og en hilsen på det ene.

Tag en tandstik og noget masking tape. Det har jeg rigeligt af, nok ikke som den eneste :-). Læg det omkring tandstikken og klip split i flaget.

SÅDAN en fed søndag med masser af sukker og lidt salt!


3 kommentarer:

  1. Yum yum yum, sikke mange lækkerier!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Sådan får jeg det også "tit" - lysten til at bage er impulsiv og så bliver det oftest også bedst :)

    SvarSlet
  3. Nawiliwili Lihue - Kauai :: Nuimalu, HIA rolex replica classic right-hand reef break best at 4 to 8 feet replica chanel in summer, in offshore southwest Kona winds. The break has a long but easy paddle-out, and the wave is usually soft, sweet rolex replica and friendly. In the right conditions it's almost perfect. Best Boards: Lo…

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails