mandag den 30. december 2013

Nytårspynt

 Det er ikke altid lige let at være kreativ...
Man ser en rigtig god ide, man tænker "det ser da meget let ud", og så prøver man og.... det er så ikke liiiige så let som man troede. Man prøver igen, og så lige igen. Hvis det så stadig ikke lykkedes ender med, at man bliver rimelig tosset og smider det ud.
Jeg skal ikke være bleg for at indrømme, at det ofte er den situation jeg står i, på trods af, at jeg også ofte får lavet vellykket ting.

Jeg så denne skønne silkepapirs pom pom på Pinterest, og tænkte at det var "den gode ide" til nytårsoppyntningen. Det lykkedes efter et par forsøg og en masse spildt silkepapir.
Og hvor meget silkepapir ligger man lige inde med? Jeg har ikke særlig meget, og når der skal bruges en del til blot en pom pom, tænker jeg det kun kan blive til et par stykker.
Lidt har vel også ret...

Prøv det! Måske du kan bedre end jeg. Vejledningen ligger her på forsiden i højre hjørne.

Mislykkedes

Lykkedes!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails