fredag den 6. december 2013

Med et strejf af neon


Jeg har været i Søsterne Grene, og købt en masse neonklistermærker. Både prikker i forskellige størrelser, stjerne og store ark, man selv kan klippe i. Tænker at jeg vil bruge mange af dem til kort, og på de kommende julegaver.
Men fik en simpel ide med at sætte dem på en snor og hænge i vores nytapeseret gang. Jeg har klisteret dem på begge sider af en neonsytråd. Det giver lidt liv til gangen, når man går forbi bevæger de sig svagt, og så lyder de fantastisk op.


2 kommentarer:

  1. ser fint ud - synes dog at mine ikke klistrer så godt!? - Men fine er de :)

    SvarSlet
  2. Hæ hæ... det er rigtigt, den ene snor hang dagen efter lidt opløst. Det var den med de store prikker. Det blev til en tur med limstiften. Hmm... man kan vel ikke forvente det helt perfekte når man får 80 prikker til lidt under en 10'er. Man får hvad man betaler for, tænker jeg.:-)
    God weekend. AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails