onsdag den 18. december 2013

Hæklede og kniplede "snefnug"

Der er egentlig intet nyt i disse "snefnug", for nu er det vist tredie år jeg har dem oppe til jul.
MEN, MEN... de er bare så skønne.
Som så mange andre, har jeg arvet en masse flotte hæklede og kniplede mellemlægsservietter, som jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge til.

En håndfuld af dem har jeg lavet til julepynt/"snefnug". De har ligget lidt  i sukkervand, så de er helt gennemblødte, og derefter lagt over på en bageplade med bagepapir til tørre.
Da de var tørre, satte jeg snor i  og klar til ophæng. De har holdt formen og stivelsen de sidste tre år, uden problemer.  Jeg har også brugt en del til at sy omkring sten, til pynt, og selvfølglig bliver nogle også brugt til mellemlægsservietter - trods alt.

 


2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine de "snefnug". En supergod ide, at bruge gamle hæklede mellemlægsservietter til julepynt;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails