tirsdag den 12. november 2013

NY billedvæg

Jeg har gået og "summet" over det længe, og nu er det så gjort.
Jeg har oparrangeret min billedvæg i stuen, og med en masse billeder jeg selv har lavet, og selvfølgelig også nogle købte. 

Tænker lidt det er med at turde - turde at vælge lige DE billeder man vil have oppe og hænge, turde tage stillinge til farvescala eller harmonie i billederne, turde lave en helvedes masse huller i væggen. 

Billeder og indtryk har en stor betydning for mig, i min hverdag, og derfor er det ret sårbart for mig, at det er ting jeg får glæde af at kigge på, og at det har en betydning. Her er det så min kære mand er stået helt af... det gør det bare lettere for mig at bestemme (over væggen):-). 


Disse to billeder har jeg selv tegnet, og er ret vilde med den spinkle og enkle streg, samt de lækre gamle trærammer. Ret tilfreds med resultatet.


 Dette lækre  postkort fandt jeg i en lille biks på strædet i CPH. Skønt enkelt og smukt med den fine visning af Københavns tårne. Mangler bare lige rammen til.


Har en lille matchboxbil fra mine helt unge dage. Den har fået en fin plads på en af billedrammerne. Til skuffelse for mine drenge, som heller vil lege med den...

2 kommentarer:

  1. skøn billedevæg og rigtig fint billede over KBHs tårne. Kan du huske hvilken butik du købte det i?
    De små foldede diamanter - er det home made?

    Hilsen Line.

    SvarSlet
  2. Hej Line
    De små diamanter har jeg selv foldet. Du kan finde billeder af dem herunder. Jeg er ved at lave en lille DIY, som kommer her på bloggen snart.

    Butikken ligger lige ved siden af cafe Zirup, på strædet, ikke så langt fra Storkespringvandet.
    Postkortet er lavet af Miriam Ortwed. www.ortwed.com

    God weekend.
    AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails