onsdag den 18. september 2013

Trængte til nyt - og enkelt


Jeg er en af dem, som hellere vil sy nye pudebetræk end at vaske dem. Jeg TRÆNGER ind i mellem til at få nyt i stuen, og den lette løsning er puderne, som hos mig, ofte ændre udseende.
Efter at have ryddet voldsomt ud i mine stofrester, som ikke kun var rester længere. Det var blevet til en mindre lager - for "det kunne jo være jeg kommer til at bruge det en dag". Meget af det havde ligget sådan i flere år. Men nu er det ryddet ud, og givet til en klub, som rigtig gerne ville have det.

Tilbage til puderne. Havde noget fint uldstof i meget mørkt petroliumsfarve (kan ikke ses på billederne), nogle lækre knapper købt i outlet fra polstringsfirma, og synlig farverig lynlås.
Fik hurtigt syet nye betræk og lækkert lækkert...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails