tirsdag den 17. september 2013

Hovsa - og så en bluse



Kender I det, jeg skulle bare lige  købe sort sytråd i stof 2000, og gik ud af butikken med stof til en bluse, en buksedragt, et par bukser og lidt tilbehør. HOVSA! det var ikke meningen...

Men det var det helt rigtige - lige det jeg havde brug for og lyst til. 
Det tog mig en lille time, og så havde jeg fået syet denne fede bluse. Faldt for blomsterstoffet, men synes at det var lidt "voldsomt", så fik sat mørkegrå ærmer på, og der er nu balance i mønsteret.
Blomsterstoffet er stræk og glad, hvor ærmerne er i jersey. Fed kontrast.

Her i Slagelse er der kommet (heldigvis) nye ejere/bestyrere af Stof 2000, og nu er det den lækre og inspirerende butik, som den burde være, og super service. 
Jeg fik fortalt, at det faktisk kun var sytråd jeg kom efter, og spurgte om der ikke var en rabatknap på kassen, som hed Ups! det var ikke meningen jeg skulle købe dette. Den knap var indnu ikke lavet, men det resulterede i at jeg fik en rigtig rigtig fin rabat, blot ved at spørge. Det er dælme god stil... Tak!
- glæder mig til at finde tid til at få syet de andre ting...







2 kommentarer:

  1. Hvor er den fed- og ja, stof2000 i Slagelse er helt perfekt efter, at Charlotte har taget teten- og alle de søde piger derinde.

    Kram
    Christina

    SvarSlet
  2. Lækker bluse - et rigtigt efterårs-hit :o)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails