onsdag den 7. august 2013

Genbrug handler om det "rigtige" tidspunkt


NU er denne taske et fedt arvestykke. Jeg skriver NU, da jeg har haft den i mine hænder gennem de sidste mange år, og på intet tidspunkt har den været helt fed og smart... men nu synes jeg den er cool!

Tasken er min mors (og lidt min nu), og den har stået i hendes skab de sidste ca. 38 år. Det er hendes barselsgave fra min far, og rummelig med plads til bleer og lign., som blev brugt til mig - som sagt for mange mange år siden.

Jeg fandt den frem igen her til sommer, kiggede på den, som jeg har gjort så mange gange før, og denne gang kunne jeg mærke det - det der skal være, når noget er rigtigt. Så mit næste træk var at kalde "mooooaaar", smile... og nu hænger den på min skulder. :-)





2 kommentarer:

  1. Det er sjovt som ens meninger ændrer sig med årene. Tasken er virkelig flot, kan godt forstå at du er glad for den.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails