torsdag den 4. juli 2013

Fotosafari fra Fæerøerne


Jeg befinder mig pt. på Fæerøerne, hvor jeg er på kursus hele ugen med Billedkunstlærerforeningen.
Vi har en masse interessante og faglige oplæg, workshops og været på en del ture rundt omkring på øerne.

Her er ualmindelig smukt. Vejret og naturen er voldsom og samtidig meget facinerende.
Jeg er på workshoppen med foto, og det er blevet til rigtig rigtig mange billeder.
Her får du nogle af dem...
Vild og voldsom natur
På vandretur
Kirkegård
Indgang til kirkeen
Natur
Natur
En af de gamle huse
Nyt og gammelt
Torshavn kirkegård
Torshavn
Et selvportræt
Jeg nyder at være sammen med andre billedkunst-"nørder" og blive inspireret. Fantastisk!

5 kommentarer:

  1. Fantastiske billeder af en meget flot natur, kan godt forstå du bliver inspireret :-) god weekend

    SvarSlet
  2. Spændende og smukke fotos fra de 'eksotiske' øer mod nord.
    Jeg har altid haft en drøm om at komme dertil - måske en dag?

    SvarSlet
  3. Jeg bliver aldrig træt af at se billeder fra fantastiske færøerne, hvor jeg blev født. Heldigvis skal jeg snart en tur derop og se øerne med egne øjne. Tak for kigget :)

    SvarSlet
  4. Der er helt sikkert virkelig smukt på Fæerøerne, og jeg kan godt forstå at du Aslaug kan savne øerne, nu du kommer derfra. Men jeg må sige, at vejeret er noget for sig selv - hold da helt op, hvor det stormer og vejret er noget omskifteligt. Ikke just sommer skønt...

    :-) AD

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nyder nu også den danske sommer - lige nu er den skøn ;)

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails