tirsdag den 23. juli 2013

Cafelatte i Paris


Hvor kunne jeg dog bruge lang tid i Paris...
Jeg er lige kommet hjem fra tre dage i skønne Paris, selvom det er kun et år siden, at jeg var der sidst. Fantastisk at være der igen. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på, hvad jeg synes er så skønt ved byen, men den rolige stemning, smukke seværdigheder, hyggelige cafeer, flotte sprog (på trods af at jeg INTET fransk kan, desværre). Jeg ved det ikke! Men skal helt sikkert til byen igen.

Første gang var det med min mor, så en weekend kun med min kære mand. Denne gang tog vi drengene med, da de virkelig gerne ville opleve Effieltårnet. Næste gang turen går til Paris bliver det måske med et par veninder, hvor vi vil opleve noget af alt den skønne kunst de har.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails