søndag den 23. juni 2013

Mangler ideer


Jeg har købt dette store skønne neonpink garnnøgle - men ved ikke hvad det skal bruges til.
Sommerferien nærmer sig og jeg skal have et par projekter til at slappe af på.
Planen er at dette nøgle skal bruges, og det eneste jeg ved er at der skal laves noget til Vigga, som bliver 6 år til september. Vigga er en sød pige, som bor på Nørrebro i København.
Hmm.... hvad skal jeg lave? ...hvad skal jeg lave? Kan du hjælpe mig?

Har tænkt på poncho, nederdel, tørklæde-rør.... HJÆLP!

3 kommentarer:

  1. Hej
    Hvad med en lille sød hæklet taske med en sjov knap - bare en hurtig tanke.

    hilsen Merete

    SvarSlet
  2. Et tube-tørklæde kunne være rigtig fint. Men måske lidt meget, når det nu er neon-farvet. Hvad med et lille fint hårbånd som hun kan bruge til at varme ørerne med, når det bliver vinter?

    SvarSlet
  3. Hvad med en vandmelon hat som denne: http://www.mybabyclothes.com/best-chums-watermelon-crochet-p-2691.html
    Kender du Pinterest der er 1000vis af gode ideer: http://pinterest.com/search/pins/?q=watermelon%20crochet
    Mvh. Susanne.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails