fredag den 31. maj 2013

Sidste skoledag...


Alle "mine" skønne unger i 9.a havde sidste skoledag i går, og det var sådan her jeg blev hentet.
Hos os er det en tradition at klassen henter deres lærer, og for det meste er det i en Bilkavogn.

Jeg blev hentet, og først iført en fin fin guldkjole med tyl og pufærmer, samt en lille krone. Så var det op i vognen, som var fyldt med puder og pyntet sååå fint. Afsted det gik - en dejlig måde at blive kørt i skole på, omringet af alle mine skønne skønne elever.

Vi havde fortsat en super dejlig og hyggelig dag sammen, der sluttede af med at jeg fik en gave, et stort klassebillede og det fineste kort. Og så begyndte jeg.... hulk hulk... men sådan er det vel at have et job hvor man i den grad er tæt på sine elever. Der er lyspunkter hvor det simpelthen er det hele værd, Alle kampene, alle de formanende ord, alle de personlige samtaler og ikke mindst grin og pjat. Nu venter de mundtlige afgangsprøverne og et farvel ved skolens translokation, hvor der helt sikkert kommer lidt flere tårer...

3 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig dag :)
    Sådan et indlæg får mig til at glæde mig til at blive lærer

    SvarSlet
  2. Super dejlig tradition.
    Du ser fantastisk ud der i vognen <3

    SvarSlet
  3. Tak, jeg følte mig også rigtig SMUK!
    From, det er et fantastisk job, på trods af hvad andre siger, mener og tror de ved. AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails