mandag den 6. maj 2013

Mini pizzaskåle...


Jeg er ikke den store kok, og heller ikke den der "nusser" i et køkken, men jeg kan da lave mad At være kreativ og finde på er jeg ret god til - synes jeg selv!

Jeg havde en rulle pizzadej. Den prikkede jeg ud med et glas, til cirkler. Derefter blev de lagt i min nyindkøbte mini-muffinsform, og fyldt med stegt oksekød, bønner, krydderier og drysset med reven ost. Så i ovnen (kan ikke huske tiden, men bare til de er gyldne), og server.
Super ide til madpakken!

3 kommentarer:

  1. God idé, det må jeg afprøve ved lejlighed. Det er altid en udfordring at holde børnenes madpakke indbydende, sund og varieret :)

    SvarSlet
  2. Ser lækkert ud :) God idé

    SvarSlet
  3. Rigtig god ide, det må jeg prøve snart.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails