mandag den 27. maj 2013

Stilfulde neon sko

Det er da til at blive glad i låget af... Jeg har købt de mest grænseoverskridende og samtidig fantastiske sko til mig selv. Jeg synes simpelthen at de er ualmindelig fede - på den skønne måde. Jeg havde lige lidt for meget tid sidste uge, og sad "for sjov" og kiggede på ting på www.zalando.dk og vupti - så havde jeg lige købt disse sko m.m. Jeg kan godt forstå at kvinder er dem som køber mest på nettet. Ikke alt det bøvl med at vade rundt i et utal af skobutikker, for at kigge på de samme 5 mærker og spørge om størrelsen, velvidende at de heller ikke har dem i 41/42... suk! Men disse her... klemmer ikke (og de er HELT nye), er meget anderledes end alle andre sko, hælen er ikke for høj. Kan være lidt voldsomt med 9 cm hæl, nu jeg er 1.83 cm høj. Sidst men ikke mindst prisen - tilbud, så det perfekte impuls køb.




5 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fede !
    og heldigt de sidder så godt (når du ikke kunne prøve dem i forvejen).
    Også jeg køber ofte på nettet - det er dejligt nemt.

    SvarSlet
  2. Super seje ;)
    Hvem der bare havde fødder til sådan sko.

    Yt.

    SvarSlet
  3. Wow, hvor er de altså fede! Jeg kan godt forstå, at du er faldet for dem!

    ... jeg har så en str. 34 og kan ikke lige få en pæn damesko i en almindelig skobutik, så jeg kommer næsten aldrig i skobutkker... Jeg køber på nettet og i Tyskland. Ellers hos Sara Sko i Ribe.

    SvarSlet
  4. Nøøj de er fede! Må straks ind og se om jeg kan finde dem!!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails