onsdag den 10. april 2013

Mit livs præstation


Det er så mig på billedet - der er 10 meter fra målstregen ved Berlin halvmarton.

Jeg har løbet mit livs løb - aldrig aldrig før har jeg løbet så langt! Billedet lyver lidt, for jeg var HELT færdig, de sidste 3-4 km. Det er den vildeste præstation jeg nogen sinde har gennemført. Jeg troede først rigtig på det, da jeg var i mål.

Det var en super fed oplevelse. Min kære mand og jeg havde meldt os til tilbage i oktober, og pludselig var det blevet april... vi løb i høj sol og med 30.000 andre friske løbere. Turen gik gennem hele Berlin, forbi alle de kendte seværdigheder. Min mand havde først foreslået at vi skulle løbe i nordsjælland, men der blev jeg lidt "firkantet", og var helt sikker på, at hvis jeg nogensinde skulle løbe 21.09 km, så skulle det være et fedt sted, som også ville lyde godt, når man efterfølgende skulle fortælle om det. Og jeg fik min vilje :-)

- uden at være for kæk, så kunne jeg godt finde på at løbe det igen, måske en ny hovedstad!

7 kommentarer:

  1. Sådan! Hvor er du sej! Tillykke :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej! Stor respekt herfra! Tillykke med sejren!

    SvarSlet
  3. Super sejt!! Tillykke :)

    SvarSlet
  4. Hvor er du bare sej. stort tillykke :-)

    SvarSlet
  5. Tak til jer alle - er også lidt stolt!
    AD

    SvarSlet
  6. Hvor er du bare sej :) Kender følelsen, gjorde det sidste år i Kbh :) Men er det ikke vildt cool, hvor overskudsagtig man kan se ud, når man passerer målstregen, trods ens udmattelse? :)

    Hvornår skal du løbe det næste ? ;)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails