tirsdag den 16. april 2013

Flag der pynter

Jeg er en af dem, som også er hoppet på tape-dillen eller masking tape, som det så dansk hedder.
 
Jeg har allerede et bredt udvalg af forskellige slags tape, forskellige mønstre, forskellige farver - selvfølgelig alle til forskellige formål. Hmm... Det er endnu en af de ting, som jeg åbenbart tidligere godt kunne leve foruden. Man undre sig :-)
Men sagen er altså, at jeg har "rigeligt" af smuk tape. Jeg blev inspireret af noget jeg så, og kastede mig straks over at få brugt ca. 40 cm af de i alt 700 meter tape jeg har fået købt mig. Jeg ved det, alt tapen ligger bare og venter på det rigtige øjeblik.
 
 
 
På ingen tid havde jeg lavet disse søde flag til de nybagte boller. Der er ca. brugt 5 cm tape omkring en tandstik - fold, klip i split og færdig. Det ville se skønt ud til en sommermiddag/fest.
Den mindste af drengene var meget forundret over, at der skulle laves flag til bollerne INDEN han kunne sætte sine tænder i dem. Jeg prøvede, at forklare ham noget om æstetik, det skønne, hvor stor betydning vores synsindtryk har - måske lidt højtragende for en 5 årig, som bare gerne ville have en bolle...

2 kommentarer:

  1. Det kan man jo godt sætte sig ind så lækre som de ser ud - men ideen er super sød ;0)

    SvarSlet
  2. Hahahahahaha....
    Jeg grinede hele indlægget igennem,først over det med de ting vi før kunne live uden,sådan noget har vi vist alle sammen thihi...
    og siden over forklaringen til sønnen...som du siger,hvordan kan en fem årig sulten dreng forstå det at boller skal se søde ud OG fotograferes.....
    MEN når det så er sagt,så er idéen hammer sød,så har jeg også fået en idé til at bruge min thihia...

    Knus og kram herfra

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails