fredag den 22. marts 2013

Sikke noget lort!

Kender I det?
Det er ikke altid ting lykkedes, på trods af at det ofte her på bloggen kan virke som om, at vi kan det hele. Altid laver perfekte ting, som vi samtidig pludselig ikke kan forstå, at vi nogen sinde har kunne leve uden.

Jeg vil rigtig gerne vise, at det ikke altid er sådan her hos mig - altså succes efter succes. Nogle gange skal man bare erkende at ting ikke lykkedes. Og lige netop det vil jeg gøre her.

Jeg har fundet en opskrift på nogle skønne og søde små kurve, lavet af t-shirt stof og tråd. Opskriften fandt jeg frem til på Pinterest, og efter en kort gennemlæsning gik jeg i gang. Det så forholdsvis nemt ud.
MEN... sikke noget lort! Efter et par timer og flere forsøg, har jeg givet op. Som I kan se på de to øverste billeder ligner min kurve mildt sagt noget der er løgn. Kønne er de da absolut ikke blevet, og nu ligger de i skraldespanden med opskriften ved deres side.



Jeg har nu "omformet" kurven -. dvs. brugt resten af t-shirtstoffet og hæklet en kurv af det, med neon murertråd. Og den er da blevet ok...


4 kommentarer:

  1. Det var da noget værre noget. Men synes at det er lidt sjovt at se billeder af mislykkede kreaprojekter. Synes ikke altid at det er så nemt at lave som opskrifterne gør det til. Men det kan være at det går bedre næste gang du laver kruven?

    God weekend i hvertfald.

    SvarSlet
  2. Kender du den blot der hedder Pinstrosity? Den viser jævnligt ting som folk har forsøgt sig med efter at have set de fine billeder på Pinterest. Nogle gange er det ret sjovt :-)(http://pinstrosity.blogspot.dk/)

    Jeg synes nu din skål endte med at blive rigtig fin!

    SvarSlet
  3. Hej - den nederste skål, er blevet ok, men den er også lavet anderledes, så det tæller ikke rigtigt...
    Hanne - fantastisk opmuntrende blog du linker til - tak for det.
    AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails