torsdag den 28. marts 2013

Lidt godt for øjet


Jeg har brugt de sidste tre dage, med at rydde op, rydde ud og rykke rundt på vores 1. sal. Vi har fået lavet skabe, indrettet et hyggehjørne med fjernsyn og en masse puder (hovedsagligt) til vores drenge. Slutteligt har vi et lækkert stort rum, hvor jeg primært har mine krea-ting og skrivebord med arbejdsbøger m.m. Det store rum er nu tip-top, ryddeligt og super fedt. Flere af mine skønne ting er kommet til sin ret - som I kan se på billedet er mine yndlingsglas blevet sat frem, et par malet sten, træbogstaver, jeg har fået at en skøn veninde, og et stykke drivtømmer jeg har tegnet på. Alt i alt er det SÅ skønt for øjet at kigge på - og så har det alt sammen betydning for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails