onsdag den 27. marts 2013

Katastrofe - igen...



I sidste indlæg viste jeg et mislykkedes forsøg på at lave en lille skål, og jeg fortsætter i samme stil. Det er ikke umiddelbart succeser jeg oplever pt. med mine kreative projekter. IGEN har jeg set de smukkeste æg lavet af balloner, garn og lim. Herunder er hvordan jeg forventede at resultatet blev, men men men...

Billede lånt fra Pinterest
Her er så mine resultater!
Dette er kun et lille udsnit af alle de forsøg jeg har lavet. Jeg har prøvet med tapetklister, limlak og alm skolelim, intet af det har fungeret - som I kan se herunder. Jeg har lavet dem på vandballoner, da jeg ønskede små "påskeæg". Det ligner mere - jeg ved sku ikke hvad det ligner.

I forrige indlæg fik jeg et link til en blogside, som er fyldt med projekter der (heller) ikke lykkedes. 
Som de skriver, er den ikke lavet for at grine af andre, selvom det ikke altid kan undgåes at komme til at smile kraftigt, men for at kunne drage fordel af hinandens fejl og udfordringer omkring de kreative projekter vi alle går i krig med. Tjek siden ud - www.pinstrosity.blogspot.dk 

Tror jeg vil lave en kategori med mine mislykkedes projekter. Nobody is perfekt!




10 kommentarer:

  1. Jeg tror, at det er vandballonerne, der er problemet. Har oplevet, at de langsomt taber luft.

    Hilsen
    Birgitte

    SvarSlet
  2. Hej Birgitte - tak for hjælpen - men jeg har ikke oplevet at de mister luft før end jeg selv laver det, og vil have ballonen ud...
    AD

    SvarSlet
  3. det er da kunst... ;o) måske ikke lige påskepynt, men kunst... ;o)

    SvarSlet
  4. 1 del sukker og 1,5 del kogene vand --køl af --brug det og det går ikke galt --har selv lige lavet ret mange med almindeligt bomuldsgarn --for første gang . Billigt ,nemt og sjovt ;-)

    SvarSlet
  5. Hej Helle. - super og tak, det skal helt sikkert prøves. AD

    SvarSlet
  6. Jeg lavede nogle igår, med vandballoner og melblanding. (1 del mel og 1,5 del vand) og bomuldsgarn. De ser også helt fine ud, og efter at have tørret natten over, var det ingen sag at pille ballonen ude. Dog synes jeg den der melblanding tager farve fra garnet, og sidder i "kager" rundt omkring på "ægget", så jeg vil prøve forslaget om sukkervand!

    SvarSlet
  7. Hej..

    Anne Dorthe.. Jeg har lavet dem, men valgt at bruge Paverpol.. Du kan købe det ved Creative kompany.. Det er fantastisk til alle.. men ellers bruger jeg tapetklister.. Lader garnet lille i små bundter i klisteret i en ½ time før jeg bruger det... klemmer det lidt så det ikke er fyldt med klister.. det plejer at virke.. held og lykke...

    Kærlig hilsen Lone

    Æv at vi ikke skal ses til blogtræf..

    SvarSlet
  8. Tak for alle de gode råd, det har givet mig mod på at prøve igen. Lone - jeg håber, I får en rigtigt godt blogtræf...
    AD

    SvarSlet
  9. http://rexen.org/gult-uld-og-marcipan-aeg/

    Fandt denne opskrift som du måske kan prøve hvis det andet ikke virker ;)
    Det skal i hvert fald prøvet herhjemme ;)

    Senia

    SvarSlet
  10. Hej Anne Dorthe :-)
    Jeg Prøvede at google dit projekt og fandt frem til denne hjemmeside, er det noget du kan bruge? http://taloolakids.com/string-easter-egg/

    Pernille

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails