søndag den 24. februar 2013

Strikpude med pile

Jeg må indrømme, at jeg er en af "dem", som har mange rester og også ofte i store mængder. Det burde vel ikke betegnes som rester, hvis der er meget af det, men på trods af det, så prøver jeg at få dem brugt til noget fornuftigt.

Jeg har strikket et pudebetræk til en af stuepuderne. At strikke på slum, er jeg også god til. Måske det er svært at se, men der er faktisk to pile på puden. Strikket i ret/vrang, på pind 7. Den er hæklet sammen og passer perfekt til tæppet, som er forholdsvis nyt.

Så - endnu en af de store rester er nu brugt, dejlig fornemmelse!

1 kommentar:

  1. Åh jo, hvis man ikke ved hvad man skal med det, kan det godt betegnes som rester. Jeg har selv en hel sort sæk fyldt med lækkert garn jeg fik foræret engang, aner endnu ikke hvad jeg skal bruge det til :p

    (Forresten mange tak for give away, den ankom igår)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails