mandag den 4. februar 2013

Fantastisk sparetips


Jeg vil rigtig gerne dele den dette FANTASTISKE spare tips med jer.
I kender det godt! Jævnligt bliver man nød til at købe nye blade til sin barberskraber, og det koster... det er en af de ting, som ikke er sjove at bruge penge på.
MEN - MEN - MEN... ved køb af denne barberskraber renser, kan du spare rigtig mange penge.
Vi var lidt skeptiske til start, men det virker.

Den kan bl.a. købes i Elgiganten, for under 200 kr (mener jeg).
Det er en gummiklods, som skal bruges hver gang man har brugt sin barberskraber. Klodsen fugtes og evt. påføres lidt barberskum. Så køres skraberen hen over, mod skraberetningen, og derefter skylles i vand.

Det er det... Problemet med barberbladene er, at alt snavs, dødhud og lign. sætter sig i skærerne og derfor bliver de sløve. Her hos os er det meget længe siden, at vi har brugt penge på nye blade.
En besparelse som er mærkbar.



2 kommentarer:

  1. Hej AD
    Har du fået min e-mail? Jeg har nemlig haft probelmer med min mail, så jeg ved ikke, om mine mails når frem til modtageren, så nu spørger jeg lige ;).

    SvarSlet
  2. Hej Karen

    Jeg har fået din mail, tak! Jeg er bare ikke for hurtig pt.
    Kh AD

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails