mandag den 21. januar 2013

Oprydning = Give aways

Jeg har ryddet lidt op og dermed ud i nogle af mine ting. Det har resulteret i, at jeg rigitg gerne vil give nogle af mine ting væk - i håb om at der er nogen, som vil få glæde af dem.

Herunder er hvad jeg giver væk = GIVE AWAY's
Jeg ønsker blot at du linker til mig, eller laver lille indlæg på din blog.
Skriv hvad du gerne vil have og så trækker jeg lod, hvis der er flere der ønsker det samme.

 1. Lille pung til penge, makeup, smykker...

 2. Penalhus i landkort
 3. Strikket halskrave i lyserød akryl/uld, perlestrik

 4. Kaffevarmer, passer til stempelkander.

 5. Pung/penalhus i landkort

 6. Pung, penalhus i stof med hestebroderi på.

 7. Div. armbånd i læder, eller snor med hæklet kant. (skriv hvilke eller hvilket et du ønsker).

 8. Brødkurv i stof
9. Hæklet mobilholder/servietetui, pung...





13 kommentarer:

  1. Vil helt sikkert gerne linke til din dejlige blog. Skulle jeg være heldig, så står jeg og mangler et penalhus (og gerne nr. 2), da det gamle er ødelagt af blyanter :)

    SvarSlet
  2. Årh jeg ønsker mig pungen med heste broderiet!
    nr. 2 er landkorts pungen :)

    SvarSlet
  3. 6. Pung, penalhus i stof med hestebroderi på.

    ønsker dette hvis jeg er heldig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  4. må jeg spørge hvornår du trækker din give away ?

    SvarSlet
  5. Linker gerne! Ønsker mig penalhus med hestemotiv!
    Kh Charlotte :-)

    SvarSlet
  6. Linker meget gerne, til din blog. :-)

    Kunne godt bruge det lækre penalhus/pung med hestemotiv... :-)

    SvarSlet
  7. Hej

    Har linket til din blog.

    en af dem med landkort må godt komme hjem til mig :-)

    SvarSlet
  8. Skynder mig da at linke til din blog :)

    Jeg er også helt vild med de der landkorts punge. Men det er godt nok også en flot brødkurv :)

    Kender godt det der med at man har en masse i gemmerne, måske jeg snart skal følge dit eksempel.

    SvarSlet
  9. Ved ikke om det tæller, men har delt din blog på facebook :-)

    Kunne meget godt tænke mig den fine brødkurv :-)

    SvarSlet
  10. Det er virkelig meget lækkert her! Jeg ønsker mig dog mest den smukke the-(kaffe-er-for-mere-voksne-mennesker-end-jeg-)-varmer a.k.a. nr. 4 ;D. Jeg linker til din blog fra min ;).

    SvarSlet
  11. Jeg er helt vild med pungen du har lavet af landkort - hilsen Hanne
    Jeg har linkettil din side på min blog

    SvarSlet
  12. Hej alle. Jeg har ingen krav til at I skal linke, eller hvor dette skal gøres. Det var blot en ønske... Jeg trækker lod en af dagene, og skriver her på bloggen hvem der kan glæde sig til at få en lille pakke.

    SvarSlet
  13. Jeg vil meget gerne have tehætten, den er meget flot:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails