søndag den 6. januar 2013

Nye smykker

Jeg har endelig taget mig lidt tid til at lave nogle enkel nye smykker til mig selv.
KEEP IT SIMPEL


Et fletarmbånd i grå lædersnørre. Jeg har flettet med dobbeltsnørre, og sat en magnetlås på.
Rigtig fint med et par andre smalle læderarmbånd.


Jeg har tidligere lavet en DIY på dette armbånd. Denne gang har jeg lavet et rigtig bredt et af slagsen. Det er lavet af sortindfarvet læder fra et bæltedyr. Læderet har jeg foldet, da det var vådt. Dvs. nu, som tørt, holder det formen.

Disse øreringe er der ikke "meget i", men de har en stor effekt.
Keep it simpel...

3 kommentarer:

  1. Kule ting.
    Flettearmebåndet var nydelig,
    og jeg likte spesielt det brede lærarmebåndet.
    Ha en strålende Søndag!

    SvarSlet
  2. Det er nogle rigtig flotte smykker du laver :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Flotte enkle ting. Jeg er helt vilde med det flettet armbånd og øreringene

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails